Problem Nasıl Çözülür?

,
Yıllardır Yaratıcılık, insanın dikkatini insana has önemli özelliklerinden biridir çekti. Özellikle çeşitli ekonomik ve sosyal sorunlar, yaşam memnuniyeti ve bilgi hızla değişen ve artan arz aşmak için bugünün dünyasında bağımlılığı karşısında daha da önemli hale gelmiştir.

Değişim ve gelişim yanı sıra değişen koşullara uyum Yaratıcılık açıktır ki birincil öğesi. Her dönemde yaratıcılığın önemine rağmen bugüne kadar bir ortak tanıma ortaya olmamıştır ulaştı ve tüm sınırları değil. Bunun nedeni, basında yaratıcı sürecin karmaşıklığı ve bu durumsal faktörler gibi kültürel faktörler geliyor. yaratıcılık; bilgi, düşünce ve hipotez oluşturma, test algılama sorunları ya da boşluklar, geliştirme ve iletişim veri olarak tanımlanır.

Farklı fikirler, yeni yollar, yeni fikirler ya da yeni prosedürler işlemek için yaratıcı düşünme, fikir oluşturma süreci ya da bir kısmı formüle etmektir. Bu yaratıcı düşünme süreci daha soyut olduğunu göstermektedir olduğunu. Düşünme süreçleri yaratıcı düşünme iki türde uygulanabilir. Bunlardan ilk, insan düşüncesinin üç yönlerini kapsayan bir düşünce sürecidir.

bunlar; sorunları çözmek veya stratejilerini gerekli bilgiyi gerektiren bilgileri almak yanı sıra Are kombinasyonu tutum ve kişilik oluşan bireysel faktörlerin şekillendirecek stratejileri ve yaratıcı kişiliği kullanımını gerektiren veri cevapları ya da sorunları çözme bulabilirsiniz. Yaratıcı düşünme, bireylerin bir ortam psikolojik güven geliştirmek mümkün olacak.



Zaman / Yaşam Yönetimi

Günlük hayatta insanlar, zamanın yasaları onlar gerçekleştirmek için başarısız. Ancak, iyi yönetmek edebilmek için bir önkoşul gerçekleştirmek için zaman mi.Sorunu yönetiminde acele önceden belirlenmiş bir zaman süre içinde yöneticinin kendini yönettiği Abilmesindedir değil çünkü zaman. Ardından, sorunun kendisi değildir zaman. Bu sorun yöneten.Önemli şey, ne zaman ait ne kadar zaman yapılabilir değildir. Zaman yönetimi evrak kontrol ve kırtasiye kapsamaz değil sadece. Zaman yönetimi yapılan tüm çalışmaların temeli ve tüm işin kesişme çalışanlar tarafından yapılmasıdır. Şahsen ben dikkate alınması gereken ilkeler için etkili zaman kullanabilirsiniz; planlama, yürütme, kontrol, iletişim, ve insanlar ile iş yapıyoruz. Hedefler ve başarı sonuç bu dört tüm kazanmak istiyorsanız dört ilkeler arasında güçlü bir bağ olmalıdır.Mevcut zamanın yönetimi daha aktivitesi içermeyen hem de hedef garanti etmek için uygun bir zamanda bu noktada ulaşmanın bir yoldur.