AK Parti Memur Alımı Politikası

,
AK Parti, Türk modernleşmesi, Keynesyen Ekonomi Modeli ve Alımlar Ağustos Öğretmen
1789 yılında III. Selim, AK Parti döneminde Türkiye'de modernleşme serüveninin gerçek anlamda başlamış derin kırılmayı yaşadı.1830'larda başladığı en önemli kanıtı, AK Parti üzerindeki tekelini insanlar tarafından bürokrasi ve modernizasyon raylar ve hızlı ilerleme olduğunu. Bu macera AK Parti'nin rolünün tarihi ve kayıt kurtaracak. Bir milyon teşekkürler!

Modernizasyon ve fenomen üzerine inşa Modern devletin süreci onun burjuva sınıfı ile gerçekleşir.Sürekli "ulusal burjuvazi" den başlayarak döneminde İttihat ve Terakki, Cumhuriyet Halk Partisi Komitesi oluşturulması üzerinde duruldu nedeni budur.Sonuç ulusal burjuva sınıfının devlet üzerinde hakim olacak ve Batı'daki gibi devletin belkemiği olacak bir gün. Bu noktada, serbest piyasa ekonomisi ve burjuva güçlerine dayalı Smith'in tahmin kapitalist devlet modeli sağlayacak piyasası aracılığıyla güçlendirmek için kabul edecektir. Adam Smith, bu sistemi her zaman sorunsuz gitmek işleri teorize ve rol toplanma zaman John Maynard Keynes devletin ekonomisini görme problemleri ve izin verilemeyeceğine yoluyla belirtilen işsizlik önleyici müdahaleler para politikası nedeniyle arz-talep dengesi bozulma verdi.

AK Parti, tam da bu noktada modernleşme ve ekonomik modernleşme süreci çok iyi birlikte öyle görünüyor ki yönetmek, Başbakan Menderes boşaltmak için sınırsız şekilde hata ve serbest piyasa ekonomisi dizeleri düştü şeması üzerinde son hıza dayalı burjuva modern devlet oldu . Yani Başbakan, bir televizyon kanalında açıklandığı gibi Keynesyen iktisat inanmaktadır. İşte Türk ekonomisinin istikrar ve büyümenin altında yatan nedenleri vardır!

İşte Başbakan gerçekten yapılacaklar bir dizi işsizlik üzerinde Keynes inanıyorum eğer benim eleştiri, bu noktada tamamlanmış olacaktır. Özellikle, durum eğitim ve öğretmen konusunda oldukça ciddi olduğunu ve çocukların elektronik kitap vererek ya da akıllı tahtalar harika tarafından çözülemez.Arz-talep dengesi hakkında Öğretim bile zıvana önlemler çıktıkları AK Parti hala sözler gibi görünmüyor sırasında alınan ve alınmayan bir noktada bozulur. Piyasa koşulları bu noktada dayalı öğretmenlere karşı bozulmaya gibi bıçak kemiğe ve başbakan noktasıdır artık Keynes dikkat edilmeli ve bu durum acilen müdahale gerekir:

Özünde,

1) Üniversitelerde yeni açılan eğitim fakülteleri kesinlikle açılmamalıdır.
2) kısmen 320 bin işsiz öğretmen çözülene kadar öğrenciler için mevcut eğitim üniversite fakülteleri mevcuttur olmalı
3) Adil bir sistem KPSS testi, matematikçiler, coğrafya, tarihçi geometrisi saçma çözdürme bir sonu olmalıdır getirilmelidir.

Başbakan ve Milli Eğitim vaatlerin Bakanı diğer önemli nokta tutulmalıdır. O Mr bu sözleri tutmak asla olmayacağı kamuoyunu bilgilendirir sonra son birkaç yıldır, yılda bir kez, yeni öğretmen alımı ve sözleşmeli işe KPSS olacak milli eğitim bakanı. Bu yıl, onun söz ve sözleşme alımları için 55 bin kişi artık söz değil, sadece hala yılda yasayı değiştirerek tek alımı yanı sıra kendi elini tutuyordu olacak!

12 Haziran seçimlerinde sadece popülist eylemler olarak tarihe geçecektir önce bu kapsamda, önce 2011 seçimleri, AK Parti, ne yazık ki 30 bin öğretmen sürer.

Dün, bizim Başbakan beni bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı. ; 30000 diyordu KPSS güncel alımı dolandırmak hikayesini anlatan soran bir gazetecinin satın alındıktan sonra Temmuz 2011 yılında katıldığı programda TRT Ağustos alımı Ben yanlışlıkla bana bu sözleri de ağır yaralandı söyledi diliyorum.İlginç olan 30 bin alım Başbakan'ın ifadesi zaten sözleşmeli personel hafif ifade ile yeni istihdam veya kuruş bir yanılsama olduğunu bu gösterileri çok geçiyor olmasıdır.Devlet sözleşmeli personel başbakanı kelime vicdan başvurmak sözleşmeli öğretmen 15 bin yeni müjde verdi daha sonra Milli Eğitim Bakanı düşen, açıklamasında kurumu tüm çalışanları kontrol edecektir.

30 bin kişilik ve ek alımları alımları yapılacaktır olup 55 bin kişi kamu alım kamuoyunu bilgilendirmek zorundadır hızla söyledi. Bu her şeyden önce kullanma hakkının bir konudur. O, olmaya talip olanların başkanlık için işlerini adil yapmak ve kelimelerin arkasında durmalıdır hakkını ver.

Ne yazık ki, Türkiye'nin modernleşme eğitim ve öğretim rolü AK Parti ile karşılaştırıldığında çok kötü bir durumdur.Alanında OECD PISA matematik ve bilim tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye'de geçen vardır. Bu konuda önünde Türkiye'de ciddiye alınmaz ve krizler bir sosyal patlama olacak.

Her yıl 'biz arz-talep dengesine baktığımız zaman gerek yok' fiyatı kullanılarak cümleler binlerce mahkumlara hamal ile çalışan öğretmenler adalet'l ile bağdaşmayan hiçbir şekilde daha az ödenir. Oysa matematik ve fen derslerinin Türkçe öğretmeni olarak birçok okulda bilinmektedir ve bu yolla Büyük Hükümet imkansızdır.PISA sınav sonuçları açıktır. Bilginize!

Saygılarımla,

Nuri SALIK